torsdag 5. februar 2009

Land-art? Uhm?

Land og Art? Noen ganger lurer jeg på hva i alle dager skolen tenker på. Det finnes jo ingen som har kunst i nature, var det første jeg tenkte. Så fant jeg denne nettsiden; http://www.bt.no/lokalt/sf/article292521.ece. Svetten rant nedover panna til Lærer'n vår i det hun prøvde og forklare oss hva det var. Etter en LANG stund med tenking, fant vi endelig ut hva det var.

Da var det bare å finne ut hva vi skulle strikke, og hvor mye og hvor stort. Det føltes ut som om vi skulle strikke 3 km. Vi fikk beskjed om at dette skulle være "slavearbeidet" vårt for de 2 neste ukene, og da kjente jeg nesten at en tåre begynte å trille fra kinnet mitt. For å si det sånn jeg er jo verdens "flinkeste" strikker. Så det gjorde jo oppdraget så mye lettere. Jeg var egentlig veldig negativt innstilt på det. Men så slo det meg, dette trenger jeg jo seinere i livet.
Så da var det bare å sette seg ned på stolen og begynne å strikke. Maske for maske.
De første dagen med strikking var BORING! Men etter som man blei vandt til det, ble det faktisk ganske gøy. Strikking er ikke så kjedelig folkens (: Så det er bare å sette igang.

Trer'n ute så ut til å fryse, så vi kledde på dem litt med våre fine strikkede-greier. Du ser jo på bilde hvor fint det ble.

foto;http://www.rettpaavranga.blogspot.com/




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar